Om att åstadkomma saker.

Ibland känner man att man skulle vilja åstadkomma något. Ja, det kan vara vad som helst. Bullbak, träning, coola kläder, skola eller något annat mysko. 

Saker jag har velat åstadkomma;

-Cupcakes, blev rätt fina men mastigt var ordet.
-Joggning, håller fortfarande på och kommer längre än till Bertil, men tröttnar vid Stig.
-Kappa med en brosch på, något jag fortfarande jobbar på.
-Rädda världen, way into the future. 
-Rädda valarna, har jag velat detta? 
-Bli en regelbunden på biblioteket, det går så långsamt när man bor så långt ifrån! 
-Komma in på en linje jag vill gå, det ser ljusare ut. 
-Hålla ordning bland mina noter, Asså Lelle, jag har försökt! 

Ja, det blir inte så mycket åstadkommit, men jag är rätt gla' ändå och ska jag vara ärlig så är punkt 7 det enda jag egentligen vill just nu. Så om ni verkligen vill något så låt det andra backa lite, tills grunden är fixad. Jag är hellre en musikalelev än en joggande tjej utan skola.

Ha en bra måndagskväll!

V

Update; Jag kom in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0