Must haves!

Det är ju så roligt när bloggarna skriver om det man bara måste ha. Att vatten och mat inte står med på listan är ju också intressant. Och jag ska inte vara sämre! Jag har gjort en must have bild med prylar jag bara måste ha i höst. När jag var färdig (det var rätt skojigt) så slog det mig att min must have-lista verkligen var det snyggaste jag sett. Kan det bero på att den är baserad på det du vill ha sa sedan en liten röst. Ja just det.  

Om man analyserar min bild så upptäcker man snart att jag vill se ut som någon i en romantisk film. Kan det måhanda vara så att jag omedveten tror att filmerna är dejtingtips? Mina spontana kommentarer var; "Värst va mörkt det va" och "oj, jag vill ju se ut som en liten flicka slash gammal tant".

Men det absolut roligaste är att när jag beskriver min "stil" så ligger den kusligt nära blondinbellas. "Tantigt och romantiskt".
 Slump eller?

Vi vill ju snart också se en "Must have" från O. Undra hur hennes kommer att se ut. Jag satsar på mycket jordnära färger, rutigt och studentchict. Oo! det lät nästan som en modeblogg va?

Men så länge mina vänner, ha en rikigt god helg!
 
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0