Mr. Darcy och varför vi faller.

Lost in Austen är en otroligt rolig serie som handlar om Amanda från 2008 som byter plats med huvudkaraktären i Jane Austens bok Stolthet och fördom. Som kan tänkas så blir det många missförstånd och Amanda passar sådär bra in i bokens 1800-tal. Tyvärr blir hennes närvaro mer än bara pinsam, för när Elizabeth, huvudkaraktären, inte är med så förälskar sig folk i fel personer och Amanda blir den som får ordna upp allt. Men hur gör man det när man själv blir kär?  

Jag älskade den och en stor anledning till det var ju såklart den vackre Mr. Darcy, spelad av den övergudomlige Elliot Cowan. Ta en titt på detta extremt roliga och vackra klipp.


("M", jag skrev ett mer personligt svar i kommentarsfältet!) 


Kommentarer
Postat av: M

Tack för ett mycket professionellt utlåtande. Jag är mycket tacksam, men jag kan inte låta bli att undra; vilket kommentarsfält? Hur som helst, jag kan verkligen fortfarande inte bestämma mig för om den var bra eller dålig... Hm

2009-11-09 @ 18:14:28
Postat av: V

Nedanför, där du skrev din kommentar :-)

Jag ser om den nu, haha den är så rolig.

2009-11-09 @ 21:18:19
Postat av: o

jag såg häromdan att man kunde hyra den här inne på hemmakväll. jag ska nog ta och göra det ngn gång..

2009-11-12 @ 15:28:11
Postat av: V

Gör det, oavsett vad man tycker tidigare om Stolthet och fördom så är den en sjukt skoj film

2009-11-12 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0