Sebastian musikalartisten?

Säkert har många glömt av Idol-Sebastian. Ni vet den killen som kom tvåa när Agnes vann. Det har inte jag, jag har alla hans tre skivor och han är den ende artist, som producerar pop, som jag gillar. Weird huh? 

Anyway, han skall nu vara Danny i Grease på Göte Lejon och hans motspelerska är ingen mindre än Marie Serneholt. Tydligen är allt förlagt i Sverige istället för USA(!) så Danny är Danne och Sandy, Sanna. Danne och Sanna, lika originellt som.. ja, Danny och Sandy.

Dessutom så verkar Göta Lejon ha en liten crush på fenomenet Idol, för Idol-Kevin gör just nu High School Musical där.

Jag är lite oroad, kan dessa två dansa och spela teater? Men det ska i alla fall bli väldigt roligt att se om detta kommer att fungera. Och så är jag ju lite kär i Sebbans röst.

V

p.s. Gissa vem som har gjort översättningarna till svenska? Jo, våran alldeles egna snuttefilt Anders Lundin.

File:Sebastian karlsson 2007.jpg     

 

 

 Hm, undrar hur det här blir.. Sen är ju frågan varför Marie har rosa på läpparna och koral (orange) på kinderna.


Update: Nej men, varför blir det fula lila ramar?! Och konstiga streck??! GAAH!! *pip*

Ha överseende med streck och ramar älskade läsare / redaktionen.

Update 2: Oops, inga ramar den här gången. De måste ha försvunnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0