Iprenen e min vän.. tralala lala.

V är sjuk. Sjuk på det mest februariaktiga sättet, ergo förkyld. Ofta när man tänker på förkylning så verkar det som något som går att stå ut med. Folk går till jobb/skola och försvarar sig ofta med "Jag är lite förkyld" och folk tolkar det som att man är lite trött och snuvig.

Men jag är sjuk, feber, snuva och halsont. Jag känner mig som den där mannen på tv som säger att manlig förkylning är värre än barnafödande. Riktigt självisk och självömkande. Nu har jag visserligen tagit en ipren, ipren e min vän, och känner mig ok nog för att sitta vid datorn. Tråkigt nog kan jag inte ha på mig mina linser, vilket gör att jag sitter max 20 cm från dataskärmen.

Det som håller uppe mig en dag som denna är tankar på grekland, att megavideo snart har laddat klart och att jag inte måste göra sit-ups och pliéer i detta miserabla tillstånd.


Så från en en mycket liten och ynklig V, till alla där ute; håll er borta från den förädiska sjukdomen förkylning.

V

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dej kusinen :)<3

2010-03-02 @ 16:01:04
URL: http://elinmpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0