Melodifestivalen och Spotifyproblem

Ikväll är det alltså, om någon inte skulle ha märkt det, ännu en gång dags för Meldoifestivalen. (V, du får ursäkta mig, min intuitiva förmåga säger mig att du gillar detta spektakel, men mina åsikter måste luftas ibland.)
  Melodifestivalen är en skam för musiken och mänskligheten. Så ni kan vara säkra på att jag inte kommer att sitta framför TV:n ikväll. (Problemet är att min familj troligen kommer att göra det, och då kommer det förmodligen att finnas någon gott i skålar på soffbordet. Skit också.)
  Då var det sagt, och ingen återvändo. Det var skönt.
  Men det finns ju de som gillar att kolla på det.  Ni får det, jag ska inte döma er.

Dagens I-landsproblem: Jag kan inte länka till Spotify. Och man blir kladdig om fingrarna av att försöka peta isär ihopklibbade russin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0