Sheeeeeeiiiiee and Shewolf

Eller skulle vi kanske skulle vi klä ut oss till jättegamla människor. Om vi då sitter på en pall så kommer ju folk få dåligt samvete och erbjuda oss bättre platser.

---------------------------------------------

Alla, är jag nästan säker på, har lyssnat på Andreas Johnssons "Glorious". Men jag tror inte sådär hemskt många har lyssnat på big band versionen. Sjukt bra och väldigt Bond inspirerad. Dessutom så finns det en härlig version av Smile.

Aha, snart är det jul. Frågan är när julkänslan skall sätta in. Det känns varje år som om det föregående året var fullt med julkänsla, men ärligt talat (Shit, vad Big Band Glorious är bra! Har på spotify) så tror jag att det inte blir så mycket julkänsla förrän man slutar skolan. Men det kanske ändå bara är positivt. Tänk vad trötta vi skulle bli på jul annars.

BTW, ser någon på Skavlan? Superduperbra program. På fredag kommer Robbie Williams och Will Smith. Förra veckan var det Shakira. Hur sjutton gör han? Jag ska också bli en skavla när jag blir stor.   

V


Kommentarer
Postat av: o

ja. gamla människor är den perfekta, ultimata lösningen. vi kommer hamna på parkett!

2009-12-09 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0