Nymåne

Så tillhör man den inte så exklusiva skaran som sett New Moon. Jag har läst alla böckerna och är som sagt var inte en bokstavstrogen bokläsare, utan njuter mycket av att se det jag läst i bilder. Måste vara teaterapan i mig, "Hur skulle det funka på film?" är en fråga jag ofta ställer mig.
  New Moon är en bra film. Den är också bättre än sin föregångare. Kristin Stewart har slutat med botox och åstadkommer flera vackra ansiktsuttryck. även Pattinson verkar det lite mer liv i (Hihi, liv i.) Men det stora +, och då menar jag stora på alla möjliga sätt, är Taylor Lautner som spelar Jake, en lite yngre kille som har en crush på Bella. Taylor är en rätt begåvad skådespelare och med alla de rutor som han har på sin mage så lyfter han filmen från parodi på sig själv, till en bra film.
   Och då visade det ju sig också att Stewart och Pattinson inte var så hemskt kassa. Deras rollkaraktärer kanske bara är väldig uppstoppade. Dessutom skriker Stewart hjärtbeklämande bra. 

Roligt är att hela boken verkar vara uppbyggd på Lautners magmuskler. Som när Stewart ska putta bort Lautner men stannar upp i sin rörelse för att känna på hans magmuskler. Det var skoj :-) 

Så självklart ska du se New Moon. Den har många goda kvalitéer, och det är så mycket nakna män att alla som är intresserade av män kan se den bara av den anledningen. 

V

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0