och snart är det jul..

Följande saker har O ruinerat sig på de senaste dagarna:
- Nya hörlurar. För att sedan komma hem och inse att hon hade kunnat spara 50:- på att köpa dem någon annanstans (märk: ingen smygreklam (men netonnet är värda en känga (de är alltså inte billigast, tänk på det)))
-Vinyler på Pennies From Heaven.  Denna underbara affär. Gillar du jazz, klassiskt och det oslagbara ljudet av en LP-skiva? Gå dit.
- Böcker. O har många gånger undrat varför hon gör detta mot sig själv..
- Limited Edition av Vapen & Ammunition (vit utgåva), japanska utgåvan av Hagnesta Hill (eng) och Tillbaka Till Samtiden på vinyl. Men det tänker jag inte ångra. Det var värt pengarna.
- Musik Non Stop maxi singel och den engelska versionen av Hagnesta Hill.

Tänk vad livet vore lätt (och rikt, bokstavligt talat) om man inte gillade musik och litteratur. Men ack så fattigt. Såg förresten "Vi som är hundra" på Stadsteatern igår. Ni som inte upptäckt Jonas Hassen Khemiri än, ni har verkligen missat något. Han är tvåa på min lista över människor jag beundrar mest.  Nu ska jag åka och simma.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0