Tillsammans med Bengtzing och Dahlberg

Ni vet att man kan kolla upp vilka kändisar som är födda på samma dag som en själv, och på det sättet känna hur stjärnglansen smittar av sig lite.
  Eftersom det finns rätt många kändisar är det alltid någon cool kändis som är född samma dag som en själv, men tråkigt nog inte för mig. 

Jag är född den 13 mars och generellt är det rätt få som är född då. Så medans en vän till mig fyller år på samma dag som Jessica Biel och Graham Bell och någon annan, samma dag som Ashley Simpson och Gwen Stefani, så fyller jag år på samma dag som Linda Bengtzing, Sandra Dahlberg och den gubben som startade sekten med scientologerna. 

Varför kunde man inte varit född den 12 december tillsammans med Frank Sinatra och Edward Munch? eller varför kunde min mamma hållt sig lite längre och fått mig den 14 mars, samma datum som Albert Einstein föddes?

När är ni födda? Och vilka fyller år då? (förstår att det är en riskabel fråga då vårt läsarantal är lågt!"

V (När kommer du hem O?) 


Kommentarer
Postat av: o

vem vill inte fylla år på samma dag som tidernas mest hjärntvättande sektledare undrar jag?

p.s. jag är tillbaka

2009-10-05 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0