Det kanske är svininfluensan jag fått.

O har också saker hon vill åstadkomma:

- Jag vill bli mer kulturell. Det låter ju löjligt, men jag skulle vilja säga att jag tycker om jazz och drama utan att innerst inne veta att det är en ren lögn.
   Idag på tyskalektionen frågade vi varandra frågor och mina svar blev såsom följer:
Vad lyssnar du helst på för musik?
Pop och rock. Visserligen totalt outtömmande och inte helt jättesant. Men i stora drag.
Vad ser du helst för filmer?
Action och fantasy. Det var ungefär där jag började bli orolig för mig själv.

Jag gillar trumpet, dragspel och temat till Gudfadern. Men när jag går på Drottningtorget och hör detta spelas av ett jätteduktigt band som alltid spelar jättebra, och ändå en minut senare kan sätta mig på tåget och lyssna på Franz Ferdinand, då känner jag mig som en lågutbildad idiot.
  Så kan det gå.

Och så är jag förkyld. Första förkylningen för i år tror jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, hoppas förkylningen försvinner snart! :D

2009-09-02 @ 14:19:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma brovin

rolig header!!

2009-09-02 @ 14:33:37
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0