Kan vi lyckas med 4 filmer under loppet av en vecka? Nej, det blir nog 3.

Den här veckan blir det bio av! Imorgon skall jag, tillsammans med en kära vän, se Alice i underlandet (Har du inte sett den än?!... ne..). 3D och allt. Såg förresten draktränaren i 3D förra veckan. 

Första gången jag såg film i 3D, ja förutom den man ser på Liseberg, såg jag G-force. En film om talande hamstrar, eller var det marsvin? Spelar ingen roll. Då tyckte jag att var lite onödigt och att det försämrade grafiken.
Men tekniken går framåt (eller kanske rättare sagt min tolerans) för draktränaren var jättetrevlig i 3D.
Därför skall det bli spännande att se Alice i 3D.

Man kan tycka att jag ser mycket barnfilm.

På torsdag blir det också bio men jag tvivlar på att det blir barnfilm då. Mitt sällskap är nämligen 5 år äldre än mig.
Skulle jag gissa blir det säkert Remember me. Hon brukar låta mig välja. Och jag försöker välja så att hon också blir nöjd.

V





p.s. MOS? Vi skall se I love you Philip Morris.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0