Världens sämsta rånare och en kaffeoskuld

Igår var jag på resturang med två nya vänner, E och R. Fruktansvärt härlig kväll och jag tackar ER (V still got it) hemskt mycket för den. 

Vi var på resurangen El Corazon och jag ät någon pastahistoria. R hade klagat lite på att hon var trött så E ch V tog tillfället i akt att ge henne lite kaffe, espresso. R drack den utan omsvep och jag skulle tro att R fortfarande är uppe. Hehe

Sen när vi hade betalat med tusen och en kredikort så skulle vi gå till bussen. Då kommer en ung man springande mot oss oh ropar något i stil med "Åh, jag gillar er, har saknat dig. bla.bla bla.." och när E och R hinner hoppa undan så får jag en kram av den trevlige manen. Jag ger honom en klapp på ryggen och säger "Fint vännen, nu måste vi gå" och det verkar han nöjd med. Han fortsätter springa. Eftersom han inte var i närheten av mina fickor eller min väska så kan han ju inte försökt råna mig, och eftersom gatuteater är halv vanligt mitt i natten på fredagar så gick vi på överförfriskad.

Trevlig kväll!

Ikväll blir det musikal! Guys and Dolls med en annan E. Och imorgon skall jag med den fantastika O på bio. (Vi får hitta något att gå på)

Till slut vill jag önska alla ett riktigt gott lov, låt kärleken och godiset sprudla!

V


Kommentarer
Postat av: Andreas

svar: haha, jag vet. jag hittade ingen bild i den här datorn, så jag hoppades att ingen skulle se vilka det var på bilden.. ;)



SAKNAR DIG!!! Ska bli så kul att ses igen.

2010-02-14 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0