Miljötankar.

Ikväll är det Earth Hour. Mellan 20.30-21.30 skall allt vara mörkt. Men det ser mörkt ut för den idéen i mitt hem. Så synd att timmen skall vara på bästa sändningstid. Nej, jag hade gärna släckt ner men jag tror inte min far kommer att göra det.
Fortfarande stuck i list-organza så gör jag en lista med min klimat contributions. 

Plus +

-Vi har miljöbil
-Pellets
-Ingen är hemma efter 8 eller innan 4. Då är det mörkt här.

Minus -

-Datorn är på för jämnan
-Mor vill alltid att det skall lysa i vartenda fönster i huset 
-Duschar superlänge
-Älskar att bada badkar   
-Två bilar, en motorcykel och två mopeder
-Skriver ut noter som en galning
-Våra mobilladdare är alltid inkopplade

Summa summarum: 3-7= -4 

V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0